Selecteer een pagina

Parttime Administration Officer (20 uur per week)

Niet voor niets is Protime al 4 jaar op rij gekozen tot “Great place to work”

Ben jij op zoek naar een Great Place to Work om te werken? Een plek waar er een ingebakken cultuur heerst van innoveren en ondernemen en waar je een passie hebt voor wat je doet? Grijp dan je kans om aan de slag te gaan voor een bedrijf met sterke ambities!

Job

Protime is een succesvolle internationale ICT-aanbieder van HRM-oplossingen voor Tijdregistratie, Toegangscontrole, Personeelsplanning en Online samenwerken. Dit alles onder de noemer Workforce Management. De organisatie is gevestigd in meerdere landen. De Nederlandse vestiging is gevestigd in Waddinxveen in het voormalige gemeentehuis. Een prachtig pand en een heerlijke werkomgeving!

Als Administration Officer voor de Protime groep (BE, NL, FR, UK, DE) ondersteun je bij het orderverwerkingsproces en beheer je de contractportfolio van ons bedrijf.

Je nauwkeurigheid en zin voor structuur laten je toe om elke order te toetsen aan onze commerciële modellen en waar nodig discrepanties aan te kaarten bij de Account Managers. Na opleiding, waarin je een degelijke kennis opbouwt m.b.t. de verschillende business modellen en procedures, word je het eerste aanspreekpunt voor het verkoopteam. Je werkt mee aan het analyseren en het optimaliseren van de bestaande processen.

In deze functie maak je deel uit van het Administration team van Protime. Je speelt een belangrijke rol in het aanpassen van Protime aan zijn snelle groei en bouwt zo mee aan de verdere toekomst van ons bedrijf. Je rapporteert in deze functie aan de Administration Manager. Zij is werkzaam op het kantoor in België.

Jouw takenpakket

  • Ondersteunen van het dagelijkse orderverwerkingsproces
  • Verifiëren & assisteren van Account Managers bij het opstellen van contracten
  • Contract management
  • Maandelijkse rapportage van verkoopresultaten
  • Analyse & optimalisatie van de huidige administratieve processen & tools

 

Wat verwachten we van jou?

  • Werkervaring in een gelijkaardige functie bij voorkeur met een aantoonbare procesbeheer/administratieve verantwoordelijkheid
  • Zelfstandig, professioneel en accuraat kunnen werken
  • 1 keer in de 2 weken werk je een dag op het hoofdkantoor in Aartselaar, nabij Antwerpen
  • Service-minded & collegiaal: uw klanten zijn uw eigen collega’s
  • Betrouwbaar, verantwoordelijk en bewust van prioriteiten
  • Flexibel
  • Kennis van MS Office
  • Ervaring met implementatie van CRM software (Microsoft Dynamics) of financiële software (Navision) is een pluspunt
  • Goede mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse en Engelse taal. Kennis van het Duits of andere talen is een pluspunt.

 

Waarom Protime?

  • Bij Protime werk je met fantastische mensen in een dynamische, internationale werkomgeving met een unieke en ondernemende bedrijfscultuur. Niet voor niets zijn we vier jaar op rij verkozen tot een Great place to work;
  • Het betreft een functie voor 20 uur in de week, waarbij je gemiddeld 1 x in de 2 weken een dag op het hoofdkantoor in Aarstelaar werkt (nabij Antwerpen);
  • Daarnaast ziet jouw persoonlijke coach – ja, je krijgt een eigen coach – vaak wat jou het beste ligt en waar je goed in bent zodat jij je kunt specialiseren in waar jij in uitblinkt.

Solliciteren

Is dit de door jouw gewenste droombaan? Wil jij werken voor een van de leukste bedrijven van Nederland? Laat het mij dan weten. Optimum Recruitment werft exclusief voor Protime voor deze functie. Stuur je cv met korte motivatie naar marjelle@optimumrecruitment.nl

 

Optimum

Optimum Recruitment is een werving- en selectiebureau in Lisse dat professioneel, enthousiast en gedreven op zoek gaat naar nieuw talent voor ieder bedrijf.

Gespecialiseerd in het volledige werving- en selectietraject. Optimum Recruitment biedt ook Recruitment op Maat: tijdelijke recruitment diensten die voor iedere ondernemer toegankelijk zijn.

.

CONTACT

Optimum Recruitment

Postadres:
Wagendwarsstraat 6
2161 ZJ  LISSE

Telefoon: 06 -15156660
email: marjelle@optimumrecruitment.nl

Vind mij ook op: