Selecteer een pagina

Salarisadministrateur medior/senior

MeSalarisadministrateur een saai beroep? Nee joh!

Dat is ’m hè? Die ene vraag die ze jou zo vaak stellen? Maar wat is er nou suf aan om samen met je klant te zorgen dat de salarisadministratie, inclusief allerlei complexe vraagstukken, iedere maand strak op tijd worden opgelost? Onze opdrachtgever vindt zo’n strakke deadline en al die wisselende problematiek juist dynamisch!

Wat doe je nou eigenlijk écht als salarisadministrateur?

  • Je beoordeelt aangeleverde mutaties op juistheid en verwerkbaarheid met het oog op de geldende wet- en regelgeving
  • Je verwerkt en controleert salarisgegevens
  • Je adviseert klanten bij complexere administratieve en loontechnische vragen
  • Je verleent service en verricht de juiste nazorg
  • Je registreert de gespreksgegevens in ons klanteninformatiesysteem
  • Op deze afdeling houden ze zich bezig met de complete salarisadministratie voor hun opdrachtgevers. Hoe afwisselend wil je het hebben?

Hoe ziet je dag eruit?

Terwijl je je PC opstart haalt je collega koffie voor jullie team. Samen bekijken jullie de planning voor vandaag. Je bent benieuwd welke vragen je klanten vandaag weer voor je in petto hebben. Daarna eerst die ene salarisverwerking afronden die je gisteren net niet meer helemaal af hebt gekregen, dan kan die nog voor de lunch de deur uit. Tussen de middag even een frisse neus halen en daarna bellen met die ene klant om dat probleem met de pensioenaanlevering te bespreken.

Wat verwachten wij?

  • Je functioneert op HBO niveau.
  • Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring als salarisadministrateur maar heb je een senior level dan staan we daar ook heel erg open voor.
  • Het Praktijk Diploma Loonadministratie is een vereiste.
  • Je bent klantgericht en kunt goed communiceren.
  • Zakelijk Engels (mondeling én schriftelijk) is een pré
  • Je werkt nauwkeurig.

Wat bieden wij?

  • Een prima salaris. En ook allerlei secundaire arbeidsvoorwaarden natuurlijk, zoals een goede pensioenregeling en collectieve arbeidsongeschiktheidsverzekeringen.
  • Enthousiaste collega’s (wat nou suf!) en een goede werksfeer. Met maandelijkse borrels & gezamenlijke lunches, muziek quizzen, sporttoernooien en een personeelsfeest op zijn tijd.
  • Noem nou bijvoorbeeld een Vakopleiding Payroll Services. Heb je die? Da’s een grote pré. Maar heb je hem niet? Dan kun je deze bij opdrachtgever halen. Dat geldt ook voor veel andere opleidingen.
  • 30 vakantiedagen. Als je maar belooft om ze niet allemaal op te nemen in januari.
  • Samenwerken in een internationale omgeving

 

Solliciteren

Interesse? Mail dan je cv met motivatie naar Marjelle Vink van Optimum Recruitment via Marjelle@optimumrecruitment.nl. Voor meer informatie mag je ook altijd even bellen naar 06-15156660

Optimum

Optimum Recruitment is een werving- en selectiebureau in Lisse dat professioneel, enthousiast en gedreven op zoek gaat naar nieuw talent voor ieder bedrijf.

Gespecialiseerd in het volledige werving- en selectietraject. Optimum Recruitment biedt ook Recruitment op Maat: tijdelijke recruitment diensten die voor iedere ondernemer toegankelijk zijn.

.

CONTACT

Optimum Recruitment

Postadres:
Wagendwarsstraat 6
2161 ZJ  LISSE

Telefoon: 06 -15156660
email: marjelle@optimumrecruitment.nl

Vind mij ook op: